Jumaat, 22 Oktober 2010

teater. IMB

hahahaiiiii........happy gilo ary ni.
story bru, tdi aku telah mengikuti progrm anjuran PPD taiping Perak,
ke jabatan dewan kebudayaan ipoh kinta. at sne de persembahan teater
karya dan arahan Cikgu Mizalmi Ahmad yg bertajuk
Izinkan Mimpi Berulang memang best bersemperna bulan bahasa tahun ni...
hahaha...para pelakonnye terdiri dari sklh
k.kangsar(name pe tah sklh dorg lupe plak)
so,semase otw kmi naik bas sklh K.E taiping dan kami di kawal oleh ckgu Sarah, die guru baru at my school but sonok bual2 ngn die otak die suppurtingsempoi+funnky cikgu sara sonok
berkenalan nk cikgu (",) . nak jadi cerite la konon nye students
lelaki 2 orng je aku ngn saifol hahaha ingt kan ramai.
kelaka btoi segan ooo...but tape la gak coz ade guru lelaki sorg and
pemandu bas bleh la gak wat geng gi solat jumaat at masjid poli engku omar tadi
hihihi...but tape gak coz bdk2 girls dri sklh lain2 tu supporting2 gile
sume. xde la aku segan sngt. hahaha ramai gak kenal bru aku dpt
rombongan kali ni skli ngn pelakon teater tadi pun jdi mmber aku
hahaha...so lepas sume dh nk balik sklh masing2 tadi kmi tukaq2 la
nmber fon...hhuu...supaya xlost contact nnt, but tdi aku memang  langsung x terfikir nk
change nmber ngn dorg tapi alih2 sume pakat mntak email FB aku ngn nmber fon
so aku pun rase trharu la.ihihi...POYO but thnks to all my new friend yar coz support me. daa...tu je cite ari ni...wasalam.
antara barisan pelakon teater IMB.

bapak selekeh muke aku. ni la bas sklh K.E yg kmi naik tadi.