Jumaat, 24 Disember 2010

so enjoy...thanks gmie!

annyonghaseyo...salam..
hye! sume  ha...hari ni de cite best skit story nye mcm ni
tdi lepas solat jumaat aku duk sedap mengadap nasi
mkn tgh hari aku telah di kejutkan dengan deringgan
telefon bimbitku..tub-tub mohd najmi my best friend
call, die invite aku gi jalan2 pegi shopping2 skit la citenye
mule2 kmi pegi kedai keta gi wat elements keta die pastu 
terus kmi lajak pegi p.penang aku pun terkejut sebenar nye
ingatkan nk shopping dekat2 je tub-tub terus lajak smpai sunway carnival
katenye nk enjoy wat kali terakhir coz die tau yg aku nk balik kg keja at sne
and akan balik jarang2 skli so, aku pun x bnyak cite terus on
je lajak gi penang hahahaah syok la kmi due je memang private gilez arr..
xde mmber lain kacu...kmi nek viva je. then smpai sane kmi solat asar
dlu pastubru masuk mall shopping......hehehhe.. mcm2 gak la kmi beli.
yg paling banyak baju la mybe hehehe..mcm pompuan kan kmi ni
dh memang adat lelaki skrg lebih suke berfashion hahaha
pastu tgk wayang cite gullivers travels.
syok oooooo0000ooo......nah five stars. abis tgk tu kmi shopping lagi
after that dh letih magrib pun dh masuk kmi solat dlu pas solat kmi
mulekan sesi ber gambar dgn pokok X-mas la kan mlm ni
malam chrismas hahaha dh rase mcm at KOREA plak...(getik) 
ssoooooo....dh siap kmi pun gi mkn then terus balik hhuuhh.
 so tired! but i very enjoy thanks you gmie coz ajak aku
jalan2 ari ni and belanja aku baju....hahahah thats all . ddaa...annyong.

ha!...satu lagi aku mybe xkn on9 selama sebulan nih kot coz aku
dh nk balik kg untuk berhijrah menjadi perkebun muda hahaha. keja jgn x keja cari wit manyak2 yes! hehehe...bye-bye.

on the way atas keta.


comei nye. bapak orang ni.

ala-ala cute nye ank spe nih.

nih depan pintu gate masuk istana ellezbert.

time ni la buzy nk adjust kasut pun gmie ni.