Khamis, 17 Mac 2011

berhabuk...my bolg.

salam...hai annyeong...lme nye x update blog aku ni..hahaha
gile habuk dh bleh wat sgu ni bleh mkn. sedap2. huhu

my business...
okey...story hari ni pnjang lebar aku nk bercerita...hahaha.
mcm ne nk mulekan ar...pening kepala aku. eeemmmm...
awal bulan hari tu bulan 2 aku telah start berkeja. nk tau keja pe hahah
just berniage2 sendri je BURGER...name gerai burger aku K-burger..haha
xde la men2 je(ni pasal deman k-pop la ni) so happy la aku niaga bnyak untung
tapi biase la berniage ada untung ada rugi kan? tapi memang syok la aku niage at pekan kuala kangsar perak. aku brniaga di temani mmber aku syakir sme la ngah tunngu result SPM aku gajikan die dlm sebulan RM80 je jdi la bdk2 agi mne bleh pegang duit mnyak2...hhuhu
ok selesai story bussines aku.

my friends...
hahaha bru2 ni gak 12hari bulan 3/ 2011. telah brlangsungnye perkahwinan kakak kpada my frnd rara a.k.a syera...hahaha syok sngt at bidor kenduri tu. kenduri tu telah menemukan aku,syera,jimmy,nisa,kema,nazirul,abg man,kak mia and ramai lagi la but yg aku tak puas hati satu je x dpt jumpe ngn kavia and qiqi...so enjoy ;la walaupun kmi dtg dri tauh mmng letih tapi bukan selalu dpt jumpe dorg an ni je la peluang yg bleh kmi reunion mmbers FaceBook. hashaha klu bleh kmi akan jumpe skli lagi ramai2 coz ari tu x sempat sngt nk bual2 masih malu2 agi sebab bru frist time jumpe borak pun xsempat nk rancak2. k selesai cerita pasal kwn2.

my dad...
bru2 ni aku terkejut ngan peristiwe yg menimpe ayah aku...die tlah di serang demam .
pada mule nye mmng kmi ingt demam biase je tapi selepas die duk mengadu at aku pasal sengal2 otot badan demam mengeletar so aku riso sngt cpt2 aku suruh ayah aku g hopital. after that doktor ckp ayah aku di suspek denggi dorg pun tahan ayah aku and petang tu aku g melawat die sblum aku blek ke kuala kangsar blek untuk brkeja and latihan lesen keta(maklumlah bru nk amik lesen keta)hahaha...aku tgk die dh makin pulih nasib baek aku cpt2 suruh die g hospital. huhuhu syukur! masuk ari ni die dh 4 hari dlm wad and insyaallah hari tgh hari bleh blek dh kot. amin ni sume berkat doa sekeluarga and kwn2. thanks all.